sâmbătă, 2 august 2008

soferii din Romania

Trecu ceva timp de cand n-am mai scris cva...
Maine plec in Belgia....:d sa vedem avantajele....ma trezesk la 6 si ceva k sa ajung la scoala la 7 fara 1 sfert...mare minciuna :))) eu orikum ajung in intarziere si ultima...
Next...sper sa nu avem aceeasi soferi cu care am fost in Polonia...ptiuuu...dak ii avem tot p aia...cum ma sa faci 300 de km in plus ? intarziere de 12 ore....sa te intorci de 3 ori la granitza cu Slovacia :|:| sau sa ai gps si harta si tot sa nu te descurci ? :)) da...trist dar adevarat.
Altceva...somn nu prea o sa capat...desi pr. mei spun k eu pot dormi oriunde, oricand si oricum :))
Sper sa fie frumos...sa nu revin in tzara racita...si uratzi`mi norok la dormitu` in cort ::P
so...I`ll be back :D peste 2 sapt...:*


Un comentariu:

Radu spunea...

waaai, dormit in cort, super fain:)