joi, 31 iulie 2008

in kaufland

>Am plecat la drum, impreuna cu pr mea, cu un singur scop : sa`mi cumpar sac de dormit cu gLuGaaa :) am nevoie de el in Belgia deoarece acolo suntem "cazati" in corturi...
Bonn...dar numai k pr mea vroia oja mov de la avon...si dupa ce rascolim tot ostoveniu` indeosebi piata, ne intoarceam la cina...si gasim acolo ce`i trebuia :)
Si apoi ajungem in sf la kaufland....pana am ajuns la locul unde se aflau sacii d dormit eu am adunat si cate ceva de rontzait. Ne oprim si la pietrele decorative..si observam k au cam iesit din pungulitele lor...si mana gheara se facu` :-" bine k n-am fost singurele...luasera altii inaintea noastra pe care i-am vazut...si altii ne-au vazut pe noi...si au luat si ei :)))...mda
Si ajungem la sacii de dormit...defapt locul unde ar fy trebui sa fie...cum ma? sa nu mai fie nici 1...nici macara unu mik mik..prapadit...aruncat pa`colo...da` cu gluga :)...ca sa nu mai zic k inainte de asta l-am intrebat pe un tip de acolo daca au saci de dormit...si se uita la mine cu o fatza...de parka i-as fi cerut praz.
Si can sa dam sa plecam...din toate casele de acolo nush cate la numar...dar 15 sigur sunt...functionau doar 4 :-L....la care erau niste cozi...ehee...si am lasat dulciurile pe la o casa..si am plecat.
Dc mai sunt atatea case daca nu functioneaza toate? a?...dar deh` Romania. Macar ne-am ales cu niste pietre decorative :))) :-J

Un comentariu:

Radu spunea...

:))
Se uita la mine de parca ii cerusem praz:)))