sâmbătă, 22 mai 2010

azi :d
mi`am adus aminte o melodie foarte faina...
din care nu inteleg nimic :))
dar imi place la nebunie...
ma face sa ma simt libera...
vara soare..frumos..
piscina..caldura...
par drept si ochelari pe nas..:X:x....
haine lejere..blugi+maieu:X..
zambet larg..veselie...
nicio grija...
copiuuu langa mine:X..




...peste 1 luna si ceva am bacu
termin:D
high school is over::D:D
si totusi e trist
n`o sa ma mai plimb pe coridoare prin scoala
facand ochii roata dupa fetze cunoscute ...
park nici nu stiu can au trecut 12 ani:d
:P
dar vine fac...
cluj here i come:X:X:x..
ansamblul de dansuri ma asteapta:D:D
anul 1 fara restante..
si in rest e nebunieeeeeee:X



sii melodia de la sf de cls a 12`a...


Un comentariu:

Radu spunea...

Despre melodie, pot spune ca.mi inispira aceleasi sentimente ca si tie. Acum trebuie sa trec printr.o vara la al carei mijloc astept rezultatul de la CAE. Doamne ajuta. In rest, abia astept sa ajung si eu la facultate[ sunt invidios pe voi, cei care ati terminat ], sa merg mai departe si sa vad cum si se implineste visul. Succes:*. Ne mai auzim