luni, 3 noiembrie 2008

Cate s-au intamplat de ultima data cand am scris....
e ciudat cand cineva apropiat face unele lucruri...
si doare
doare rau de tot
si tocmai can ierti
da ierti
ti-o face din nou....
:|

azi a fost o zi banala....
a fost greva la scoala

da` cik numa` profii din sindicatu` spiru haret
nu mai spune :-J
anyway
primele 2 ore le-am petrecut in boromir
can ar fy trebuit sa am germana
ora de tic....l-am condus pe alex pana la faleza...cu mada...si am parlare
apoi romana
am "facut"
apoi tai tai
am asteptat`o pe cata
si am stat 2 ore d vb...akolo la bancutze....:X
m-am simtit genial...



darr:D
cu zi ce trece parca totul se aseaza..revine la normal
plimbarea de azi de la apus a fost mai mult decat superba...
si poza..cu dedicatie speciala mitziii :d

>:D<:*:*..


Un comentariu:

Radu spunea...

Buna Cata:D